ZAKELIJK
Na afloop van zijn actieve sportcarrière is Hein zakelijk actief geworden op het gebied van Marketing, Communicatie en Sales. Na een dienstverband bij All Weather Sports wordt Hein in 1989 partner bij Referee Sportmarketing.
Vanaf 1991 is Hein actief met HVB B.V. waarmee Hein participeert in verschillende bedrijven en in 1996 wordt Hein samen met Marco Concepts verantwoordelijk voor de opening van Amsterdam Arena.
In 1997 ontstaat er een samenwerking met Sander van Weerdenburg, wat resulteert in het succesvolle Marketing & Communicatie bureau “Vergeer & van Weerdenburg”. In 2002 neemt Hein afscheid van V&vW, waar op dat moment 45 medewerkers werken. In de navolgende jaren adviseert Hein verschillende organisaties en bedrijven. In 2009 start hij samen met een compagnon Fier Denkwerk en ontwikkelt concepten en brengt deze naar de markt. In 2013 neemt Hein afscheid van Fier Denkwerk en neemt uit deze onderneming het platform WelkomLife mee. Dit cross mediale platform richt zich op de doelgroep 49+, de snelst groeiende doelgroep in Nederland.
WelkomLife sluit zich in 2015 aan bij Active Ageing Nederland waardoor er een organisatie ontstaat die zich zowel op de professionele- als de consumentenmarkt richt. De passie van Hein voor gezond leven past uitstekend binnen dit platform.
Naast actief te zijn voor WelkomLife is Hein Vergeer nog steeds betrokken bij de ontwikkeling van verschillende initiatieven op het gebied van gezondheid, sport en duurzaamheid en adviseert Hein organisaties en bedrijven op het gebied van Marketing Communicatie en Sales.